اداره تعمیرات و نگهداری

   تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶    دیدگاه : 0    نویسنده : admin   کد نوشته : 1056   موضوع : دسته‌بندی نشده  

فعالیتهای ادارهی تعمیر و نگهداری در چهار دستهی ذیل قرار میگیرد:

۱- تعمیر ساختمان‌های واحد

۲- نگهداری ساختمان‌های واحد

۳- بهبود وضعیت ساختمان‌های واحد

۴- بهبود کارایی پرسنل اداره‌ی تعمیر و نگهداری واحد

 

۱) تعمیر ساختمانهای واحد:

۱-۱- رفع ایرادات و اشکالات اعلام شده مربوط به ساختمان از طرف دانشکده‌ها و مسئولین مربوطه

۲-۱- رفع ایرادات رویت شده در بازدیدهای دوره‌ای از دانشکده‌ها

۳-۱- بازدید از محل‌های دارای اشکال اعلام شده از طرف دانشکده‌ها

۴-۱ – بررسی‌های لازم به همراه ارائه راهکار جهت انتخاب پیمانکار از طریق این اداره و یا اداره‌ی تدارکات

 

 ۲) نگهداری ساختمانهای واحد:

۱-۲- اداره‌ی تعمیر و نگهداری جهت انجام امور تأسیساتی دارای پرسنل مستقر در دانشکده‌های مختلف واحد و یک پرسنل سیار می‌باشد.

۲-۲- تلاش در جهت بهبود کیفیت ساخت و ساز پردیس دانشگاهی واحد با استفاده از تجارب بدست آمده از نگهداری ساختمان‌های موجود.

 

۳) بهبود وضعیت ساختمانهای واحد:

۱-۳ – ارائه پیشنهاد و راهکار طی بازدیدهای دوره‌ای.

۲-۳- ارائه پیشنهاد و راهکار در جهت ارتقاء سطح کیفیت ساختمان‌ها در ارتباط با:

– نماهای داخلی؛ بیرونی؛ فضابندی اتاق‌ها و …

– تأسیسات مکانیکی اعم از سرمایش؛ گرمایش؛ لوله‌کشی‌های داخل ساختمان و …

– تأسیسات برقی از قبیل روشنایی فضاها و …

– تأسیسات مخابراتی از قبیل نصب سانترال و …

 

۴) بهبود کارایی پرسنل ادارهی تعمیر و نگهداری واحد:

۱-۴ تلاش برای ایجاد تغییر و تحول و افزایش کیفیت نگهداری ساختمان‌ها با تشویق پرسنل به ارتقاء سطح دانش فنی خود از طریق منابع و کتب مختلف فنی – کاربردی و بازدید سایت‌های مختلف اینترنتی

۲-۴- برنامه‌ریزی برای بازدید از واحدهای مختلف دانشگاهی و کسب تجربه‌ی آنها در زمینه‌ی تعمیر و نگهداری

۳-۴- بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی و جمع‌آوری کاتالوگ محصولات شرکت‌های مختلف

۴-۴- برگزاری جلسات هماهنگی با حضور رئیس اداره؛ مدیر داخلی و مسئول تأسیساتی دانشکده؛ طی بازدیدهای هفتگی

۵-۴- برگزاری جلسات هماهنگی با اداره‌های پشتیبانی، تدارکات و مدیران داخلی دانشکده‌ها بصورت هفتگی .